FAQ

 Hvordan får jeg tak i billettene mine? Hvordan får jeg tak i billettene mine?
Når mottar jeg billettene mine? Når mottar jeg billettene mine?
Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel? Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?
Hva betyr det at turen starter på hotellet mitt? Hva betyr det at turen starter på hotellet mitt?
Har dere barnerabatt? Har dere barnerabatt?
Må jeg ha med meg legitimasjon når jeg skal hente billettene mine? Må jeg ha med meg legitimasjon når jeg skal hente billettene mine?
Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine? Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg tak i billettene mine?

Alle billettene dine sendes til din e-mail som PDF e-billetter/vouchere. Du må skrive ut e-billettene/voucherne dine og ta med en kopi til Los Angeles, hvor du viser dem frem ved etterspørsel på arrangementet eller møtestedet for bookingen din, f.eks. på hotellet ditt. Det er veldig viktig at du leser nøye igjennom all informasjonen som står på e-billettene/voucherne.
Tilbake til FAQ

Når mottar jeg billettene mine?

Alle e-billettene/voucherne dine sendes til din e-mail som ett PDF-dokument umiddelbart etter reservasjonen din er bekreftet og betaling er fullført. Hvis du reserverer en «på forespørsel» billett, er det spesielle vilkår som gjelder, vennligst les nedenstående svar til spørsmålet «Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel.
Tilbake til FAQ

Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?

For enkelte arrangementer, spesielt hvis det er cruise og/eller middag inkludert, må vi få reservasjonen bekreftet av arrangøren eller vår lokale agent i Los Angeles. Dette tar vanligvis mindre enn 48 timer, og da skal vi ha mottatt et svar fra Los Angeles samme dag som reservasjonen din, eller senest neste dag (hvis neste dag er en helgedag eller helligdag, gjelder neste arbeidsdag). Dette kaller vi «en reservasjon på forespørsel». Når reservasjonen din er bekreftet av arrangøren eller vår agent, vil e-billettene/voucherne sendes til din e-mail, og betalingen fullføres. Hvis reservasjonen blir avvist av arrangøren eller agenten (vanligvis på grunn av at arrangementet er utsolgt), sender vi deg en e-mail for å informere deg om at reservasjonen ikke er bekreftet og dermed kansellert, ingen penger er betalt og betalingen fullføres ikke.
Tilbake til FAQ

Hva betyr det at turen starter på hotellet mitt?

Vennligst merk at for noen av våre arrangementer, spesielt våre sightseeingturer i og utenfor Los Angeles, er henting på hotellet ditt inkludert. Denne servicen er inkludert i prisen hvis hotellet ditt er på listen over hotell hvor vi henter gjester. Hvis hotellet ditt ikke står på listen, vennligst velg det hotellet som er mest hensiktsmessig for deg å bli hentet på. Vi ber deg vennligst om å være klar i hotellets lobby 15 minutter før hentetid. For å få vite eksakt tid for henting, må du ringe vår turoperatør omtrent 24 timer på forhånd, for å unngå unødvendig ventetid i hotellets lobby. Vår turoperatørs telefonnummer vil være tydelig oppgitt i voucheren/e-billetten som vi sender til deg. Alle bookinger som inkluderer henting på hotell eller privat flyplasstransport er bekreftet umiddelbart, men det kan ta opp til 48 timer før du mottar voucheren/e-billetten din, da vi må vente på et bookingnummer eller tid for henting til billetten din.
Tilbake til FAQ

Har dere barnerabatt?

Ja, barnebilletter (BARN) er tilgjengelig i mange av attraksjonene vi tilbyr i Los Angeles. Det er viktig at du sjekker aldersgrensen for hver enkel type billett før du reserverer, fordi aldersgrensene varierer.
Tilbake til FAQ

Må jeg ha med meg legitimasjon når jeg skal hente billettene mine?

Vi anbefaler på det sterkeste at du tar med en gyldig ID med bilde, sammen med PDF-voucheren/e-billetten til møtestedet i Los Angeles, slik at det kan framvises ved etterspørsel hvis det er nødvendig.
Tilbake til FAQ

Hva skjer dersom jeg ikke kan bruke billettene mine?

Betalte og bekreftete billetter kan generelt ikke kanselleres, refunderes eller byttes til en ny dato. Men vi, arrangøren og vår lokale agent kan prøve å selge billettene dine til andre kunder, eller få billettene dine refundert, men vi kan ikke love noe. Du kan lese mer om våre kanselleringsregler under «kontakt» i toppmenyen.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt. Du finner oss under “Kontakt oss” i hovedmenyen. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere er det ikke sikkert at vi vil kunne hjelpe deg!
Tilbake til FAQ

 

21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost


Til handlekurv